Liseberg, first time sedan jag va 13 år

Besökte liseberg med två underbara människor^^, Jag har som rubriken säger, inte varit där sedan jag var 13 år gammal. FÖr att vara ärligt nöjesparken känns inte desamma nu när man har vuxit upp. Grönalund också. Men det var trevligt även om det spöregnade efter ett tag. Den j*veln vann en stor kexchocklad! som jag behöll :P även om jag inte är en chocklad-fan. Sen vann man väl lite grejer här och där. Kollade även på 3D bio om en sköldpadda. Söt^^, Dansade även där man kunde dansa, dansbandsmusik. Hehe bara äldre personer men äsch, det var roligt :D


Det ser nästan ut som man har photoshopat in texten^^


Bjum bjum bjuuuuuuuuum!


The wheeel^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0